شرکت ارتباطات زیرساخت در نظر داردمطابق قانون برگزاری مناقصات و آئین نامه اجرایی بند (ج) ماده 12 قانون برگزاری مناقصات نسبت به برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی به روش یکپارچه جهت خرید خدمات خودرویی و موتور سیکلت با برآورد 000/000/000/810ریال(هشتصد وده میلیاردریال ) اقدام وخدمات فوق را به اشخاص حقوقی واجد شرایط که دارای گواهی تعیین صلاحیت شرکت های خدماتی و گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاری از وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی می باشند درقالب انعقاد قرارداد واگذار نماید. لذا واجدین شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir (مرکز تماس1456) نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.
شماره فراخوان سامانه تدارکات الکترونیکی دولت : 2002001022000190
نام و نشانی مناقصه گزار : شرکت ارتباطات زیرساخت – امور هماهنگی کمیسیون معاملات به نشانی خیابان شریعتی ، نرسیده به پل سیدخندان ، روبروی خیابان شهید قندی، ورودی 17، ساختمان مرکزی شرکت ارتباطات زیرساخت ، طبقه هشتم ، دورنگار : 88466779
بهای فروش اسناد : مبلغ 000/000/40(چهل میلیون) ریال با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده می باشد که با توجه به مشکل بوجود آمده در خصوص اتصال به سامانه بهسازان ملت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، خریداران اسناد می بایست هزینه مربوطه را به شماره شبا 410100004001048304023369IR باشناسه واریز 311048307130101000000000000010 نزد بانک مرکزی به نام شرکت اربتاطات زیرساخت قابل واریز درکلیه شعب بانک ملی وصرفا با قیدنام شرکت مناقصه گر، شماره مناقصه 111/1402و با درج شناسه ملی واریز نموده و تصویرفیش واریزی را از طریق نمابر به شماره 88466779 ویا پست الکترونیک commission95@tic.ir ارسال ویا به صورت فیزیکی تاپایان مهلت دریافت اسناد حداکثرتا ساعت 11:00روز چهارشنبه مورخ 18/11/1402 به امور هماهنگی کمیسیون معاملات ارائه نمایند.
زمان و مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد: ازروز چهارشنبه مورخ 11/11/1402/تا ساعت 11روز چهارشنبه مورخ 18/11/1402/4/98
نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار: مبلغ تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار 000/000/900/24 (بیست و چهار میلیارد و نهصدمیلیون ریال) می باشدکه مناقصه گران میبایست مبلغ فوق را بصورت ضمانت نامه بانکی غیرقابل برگشت، بدون قید و شرط و با مدت اعتبار اولیه سه ماه از زمان صدور ضمانتنامه، قابل تمدید بنا به درخواست مناقصه گزار برای یک دوره سه ماهه دیگر توسط یکی از بانک های داخلی به نام شرکت ارتباطات زیرساخت و مطابق آئین نامه تضمین معاملات دولتی(فرم پیوست شرایط مناقصه) ضمیمه اسناد مناقصه تهیه وتصویر آن را در سامانه ستاد ثبت واصل آن را در پاکت در بسته به نشانی : خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان ، ورودی 17، شرکت ارتباطات زیر ساخت تحویل واحد فروش اسناد امورهماهنگی کمیسیون معاملات نموده (طبقه هشتم اتاق816) و رسید دریافت نماید.
نحوه ارائه پیشنهادات : مناقصه گران می بایست پیشنهاد خود را براساس اطلاعات اعلام شده ازسوی مناقصه گزار در شرایط مناقصه ومنحصراً از طریق سامانه تدارکاتی دولت ثبت نمایند.
آخرین مهلت ثبت پیشنهادات در سامانه ستاد : مناقصه گران می بایست پیشنهاد خود را طبق اسناد مورد نیاز اعلام شده در شرایط مناقصه تا ساعت11روز چهارشنبه مورخ 02/12/1402.در سامانه ستاد ثبت نمایند و همچنین پاکت حاوی تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار را حداکثر تا ساعت 11 همان روز تحویل واحد فروش اسناد بدهند.
زمان و محل بررسی و ارزیابی کیفی: ساعت 11:15روز چهارشنبه مورخ 02/12/1402در محل کمیسیون معاملات واقع در طبقه 8 اتاق 817 ساختمان مرکزی شرکت ارتباطات زیرساخت
توضیح: باعنایت به اینکه مناقصه مذکور نیاز به بررسی کیفی مناقصه گران دارد.لذا بررسی پیشنهاد قیمت پس از انجام ارزیابی کیفی مناقصه توسط کمیته فنی و بازرگانی انجام خواهد گرفت.براین اساس پیشنهاد مناقصه گرانی که در مرحله ارزیابی کیفی امتیاز لازم راکسب ننمایند، مورد بررسی قرار نمی گیرد و پاکت مربوط به تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار عودت می شود و شرکت ارتباطات زیر ساخت در خصوص بهای فروش اسناد و هزینه اخذ ضمانت نامه هیچگونه مسؤلیتی را ندارد.
شرکت ارتباطات زیرساخت
میم الف : 4309
شناسه انتشار : 7023